Странице

среда, 02. јануар 2013.

Nova godina

Jutro. Prvi dan 2013. godine.


Nisam baš za reprezentaciju, ali dajem sve od sebe.

Mogao sam da ostanem kod kuće, kunjam i smanjujem zalihe kao hrcak. Mogao sam i do planinskih staza, sačekam red na zičari i otisnem se u slalomu. Mogao sam ali nisam.

Zašto? Zato što godinama za prvi januar radim isto.
U 12 sati prvog januara treniram. Ne nešto na granici nemogućeg, nego onako sat, sat ipo i nikada sam. Imam par drugara, od iste smo sorte.
Sada kada gledam sebe kako visim u nultoj tački, jako  sam zadovoljan. Nisam za bacit’ i što je meni važnije ima još dosta prostora  za napredak.

* Znate li šta znači “sam svoj majstor”. Znači ne zavisiti od drugih, biti kadar da preživiš bez povezanosti sa sistemom. Sistem je mnogo lepa reč, govori nam da postoji neki red i neka pravila. “Sami  svoji majstori” su najbolji članovi sistema. Oni stvaraju za sistem, a ne traže ništa za uzvrat.  

Kada ovako ostanem da visim osetim  bol u mišićima, osetim da će biti teško izaći do vrha. Nisam ostao na nuli! Podigao sam se 4-5 puta. Pobeda!

Hoću da ostanem sam svoj majstor!

Kako provedeš prvi dan nove godine, tako će ti izgledati i cela godina.


Нема коментара:

Постави коментар