Странице

среда, 22. мај 2013.

Besplatan Rucak

BESPLATAN RUČAK






4 коментара:

  1. Jedva cekam. Secam se da sam kao mali (bio sam Urketov vrsnjak, tada) redovno kod moje baba Ljubinke, jeo puzeve koje nam je ona skupljala. To iskustvo sam kasnije kao vojnik u glavnom gradu primenjivao. Tesko je i poverovati da i vozdovacka suma (civilni deo) moze da ponudi obilan besplatni rucak. Normalno uz laganu setnjicu, nakupi se puna korpa. Pozdrav od svih nas!!! Nedostajete nam. Ljubci

    ОдговориИзбриши
  2. :) hvala Bogu ovo dana kiša pada pa ne prestaje, ja samo puževe jedem. Mnogi ne znaju kakva lekovita svojstva puž ima, ali objasniću drugi put, naravno uz slike kako to izgleda kad ja kuvam ;) ne baca se sve...treba znati i umeti puža urediti, ova žena na tv nema pojma nažalost. Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  3. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  4. evo kako sam ih ja spremao, prste da poješ
    http://www5.picturepush.com/photo/a/13201073/img/13201073.jpg

    http://www2.picturepush.com/photo/a/13201120/img/13201120.jpg

    ОдговориИзбриши