Странице

четвртак, 20. фебруар 2014.

Žir - od majke prirode

U nedelju, 23.2.2014. na RTS1 u 18:25

Ne propustite novu, "edukativnu emisiju za sve one koji žele da se bave svojim životom" - Pavle Šojić

Poznato je da smo kao narod 1815. godine preživeli praveći hleb od žira. Danas, ne znamo o ovom plodu hrasta gotovo ništa i ne koristimo ga iako je Srbija puna hrastove šume, iako je žir pun minerala i hranljivih materija koji nam u organizmu nedostaju.

Pavle Šojić i Jovan
Pavle Šojić je prirodnjak koji vreme provodi na
Kosmaju proučavajući žir, njegova svojstva,
 i mogućnost prilagođavanja za ljudsku upotrebu.
Do sada je napravio: kafu od žira, brašno,
šejk, žirko med...



8 коментара:

  1. Divna emisija,veoma poucna,svaka cast!!!!.Interesuje me gde mogu da se kupe proizvodi od profesora Shojica?
    Veliki pozdrav,
    Bojana

    ОдговориИзбриши
  2. Svaka cast za emisiju. Jedna od najboljih koje sam gledao!!
    Takodje interesuje gde se mogu nadji proizvodi prof Sojica?

    ОдговориИзбриши
  3. Oduševljena izabranom temom i gostom! Samo tako nastavite, Jovane!

    ОдговориИзбриши
  4. Jovane, svaka Vasa emisija je poucna, zanimljiva, ja i ljudi oko mene obozavamo da Vas gledamo!!! I mene interesuje gde mogu da kupim proizvode gospodina Sojica? Hvala unapred!

    ОдговориИзбриши
  5. Gosp. Sojic, stvarno odlicno izgleda, lice mu je kao kod mladica. Priroda i rad i zdrav zivot cine cuda. Divna emisija. Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  6. Prelepa emisija,gospodine Jovane,odusevljen sam.Interesuje me gde mogu da ga kupim proizvode gospodina Sojica ili broj telefona za porudzbinu.Unapred hvala.

    ОдговориИзбриши
  7. Mnogi su trazili kontakt: 063 808 7608 Pavle Sojic (Kosmaj)

    ОдговориИзбриши